Tuesday, August 18, 2009

Kampus Kolej Tunku Abdul Rahman Sewa Baguan RM 1 Ringgit ?

Kampus Kolej Tunku Abdul Rahman (KTAR) milik MCA, di Penampang, Sabah, menyewa bangunan 32 unit Kesemua unit kedai terdiri daripada lapan blok bangunan empat tingkat milik Wawasan Development Sdn Bhd ,dengan hanya RM 1 , kata Ahli Parlimen Bintulu, Datuk Seri Tiong King Sing membuat satu lagi pendedahan. Ia disewa oleh KTAR sejak Februari 2007.



Wow , Ini YB Tiong King Sing banyak bagus ahh sama orang MCA .Minggu lalu beliau mendedahkan memberi wang tunai RM 10 Juta kepada president MCA , Datuk Ong .YB
Tiong juga menyifatkan jumlah RM1 itu sebagai tanda simbolik sumbangannya kepada kolej dan parti berkenaan.
Pendedahan terbaru ini merupakan berikutan daripada pertelingkahan terbuka di antara Tiong dan presiden MCA Datuk Seri Ong Tee Keat yang semakin memuncak.
YB Tiong Juga mendakwa beliau rasa tertipu jika benar MCA mempunyai asset RM 2 Billion.






YB Tiong juga mengatakan beliau tidak peduli presepsi orang bahawa beliau Ketua kongsi Gelap dan gangster .
YB Tiong :
"Dia kata saya ini gengster, saya ini hisap darah, apa ini? Tapi kalau saya kata saya bukan gengster orang tidak akan percaya kepada saya kerana saya bukanlah siapa-siapa. Saya bukan menteri yang orang kena percaya. Jadi saya mahu dia buktikan (dakwaan-dakwaan tersebut) kepada saya.".

Kampus Kolej Tunku Abdul Rahman betul betul bertuah ahh.Hehehe

3 comments:

  1. waaaa bagus la ada bangunan baru...kekekke...waaa bro..x takut kena saman ka post gambar org wakakka....

    ReplyDelete
  2. waaaa... punya la!! RM1 ja every month???

    ReplyDelete
  3. Muahahahaha...Sweet-girlicious , bagus kan kalau unitar yang dapat itu building ..hehehe. =) .Saman ? begitu hensem gambar saya post , mustahil.hehehe

    NinieJane , Yup RM 1 for 32 unit ..macam ? Mana mau cari ? hehehehe

    ReplyDelete