Sunday, October 4, 2009

Notis kepada Ahli-Ahli komulakan Upko Kota Kinabalu

Sabtu yang lalu saya telah menghadiri mesyuarat exco Komulakan upko pusat di Ibu pejabat upko di Penampang .Apa yang saya ingin sampaikan disini ialah Tarik Konvensyean komulakan upko Pusat telah ditunda daripada 17 oktober kepada 30-31 oktober. Hal ini kerana pada 17 haribulan banyak bahagian bahagian upko seluruh sabah yang menjalankan konvesyen bahagian ,masing masing , saya berharap semua ahli ahli pergerakkan upko kk dapat meluangkan masa bersama sama pada 30-31 ,

Saya juga ingin berterima kasih kepada ahli ahli komulakan upko yang sudi menaja dan memberi bantuan kewangan kepada pergerrakan ini untuk membantu pergerakkan ini melakukan aktivi aktiviti komulakan , berserta membantu kita untuk membiayi Iklan penuh di Buku iklan komulakan upko , saya setakat ini difaham bahagian kita mungkin tidak mampu untuk menyumbang atau memberi dana tahunan kepada komulakan .Jadi kita mesti bergerakkan dan mencari sumber kewangan sendiri. Saya sudah cuba bebrapa kali meminta bantuan tetapi ianya seperti masuk telinga kanan keluar telinga kiri , Sms juga tidak dibalas kalau cakap pasal wang dan meminta aktiviti kita diberi sedikit bantuan kewangan.

Namun halangan ini akan kita tempuh bersama sama , saya yakin kita akan mampu mengharunginya bersama , walaupun saya sedar ramai antara kita masih menuntut di Universit awan dan swasta , dan ada yang baru sahaja bekerja. Aramiti.


Sekian terima kasih .



Ketua Komulakan Upko Kota Kinabalu
Oscar Donavan

4 comments:

  1. Kehoyyy...hehehe.=)
    Mahu cari ko ni bro sponsor 3 * 10..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.. I'll always support this.. and you know y.. UPKO bahagian KK may be a small thing towards some people but for WE, the committee members of UPKO bahagian KK is a BIG thing.. hahahaha.. Moreover, UPKO bahagian KK has been gather round with multiracial people and friends.. that's the most important thing because we stand for 1 Malaysia.. hahahahha.. kebetulan la jg sy rasa.. hehehehe.. anyway, UPKO bahagian KK ARAMAITI!!!

    ReplyDelete
  3. Freya Let me correct you , Komulakan Upko bahagian KK.=)

    Aramaiti....hehehe.=)

    ReplyDelete