Friday, September 4, 2009

Titik permulaan ?

Saya mengambil keputusan untuk menyertai Komulakan Upko dengan harapan dapat memberi pandangan kepada pemimpin pemimpin atasan parti , agar mereka dapat mendengar dan memahami isi hati remaja remaja , pemuda pemudi di zaman sekarang. saya menyertai upko kota kinabalu kerana disini la ibu kota di mana rata rata rakyat disini sudah menpunyai intelek IT yang tinggi , pandangan mereka terhadap kerajaan juga begitu kritikal , saya berharap apa yang saya cuba sampaikan kepada peminpin atasan dapat diterima , melawan tidak semestinya tidak menyokong , mengiayakan tidak semestinya menyokong .Apa yang saya dapat lihat banyak kawan kawan seperjuangan tidak dapat mengeluarkan apa yang hendak dikatakana kerana rasa hormat kepada pemimpin tertentu , dan berasa amat kecil ketika bersama mereka .Setakat ini sahaja buat kali ini .Selamat berjuang .


Menerima surat perlantikan sebagai Ketua Komulakan Upko Bahagian Kota Kinabalu dari Setiausaha Agung Upko , Datuk Wilfred Madius Tangau , sambil diperhatikan Oleh Ketua Bahagia Datuk Herman Tiogsoh


Gambar kenangan kenangan Ahli jawatankuasa Upko Kota kinabalu




No comments:

Post a Comment